Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  Paris Baguette Franchise Paris Baguette Franchise

طرح و ساخت پرسا

Paris Baguette Franchise

​ چكيده Paris Baguette Franchise
پاريس باگت يك نانوايي زنجيره اي جهاني است كه متعلق به گروه SPC است.

در سال ۱۹۸۶، به عنوان يكي از شركت هاي تابعه «shani Co Ltd» تاسيس شد.

و اولين پاريس باگت را در «گوانگهوامون»، سئول و اولين نانوايي گران قيمت Paris Croissant در«ايتائه وون» را در سال بعد افتتاح كرد.

و نام شركت  به همان نام برند تغيير كرد.

در سال ۱۹۸۸، برند فرانچايز شده‌ «پاريس باگت» به برند شماره يك كره جنوبي بدل شد.

و در سال ۲۰۰۴ با منشعب شدن به شركت هاي تابعه محلي در ايالات متحده، ويتنام، سنگاپور و غيره، با تأسيس پاريس باگت به يك شركت جهاني تبديل شد.


فرانچايز هاي اين برند:
در سال ۱۹۸۸، پاريس كروسانت، پاريس باگت را راه‌ اندازي كرد، كه يك نام تجاري محبوب در كافه‌ هاي نانوايي شد.

تا سال ۲۰۱۸، تعداد شعبات زنجيره‌ اي در كره جنوبي به ۳۳۱۶ شعبه، و در ايالات متحده به ۵۷ شعبه رسيد.

همچنين، پاريس باگت تعداد ۱۸۵ فروشگاه زنجيره‌ اي در چين، ويتنام، سنگاپور و فرانسه راه اندازي كرد.

ديگر فرنچايز هاي پاريس كروسان شامل؛ « LINA’s and Tamati » (ساندويچ)، « Passion » (گالري دسر مجلل)، «L’atelier» (كافه رستوران) مي‌ باشد.

آن ها همچنين برند معروف اسموتي آمريكايي يعني «Jamba Juice» را اداره مي كنند.


كودكي كه در فرانسه به دنيا آمد و در كره جنوبي رشد كرد:

مفهوم نانوايي زنجيره‌ اي «فرانسوي-آسيايي» در سال ۱۹۸۸ متولد شد، زماني كه، به گفته jessie Sou مدير بازاريابي زنجيره اي مجموعه، «Hur Young-in» اولين شعبه پاريس باگت را در سئول افتتاح كرد.

برخلاف ويتنام، جايي كه مستعمره نشين هاي فرانسوي از قرن ۱۸ تا ۱۹۵۴ باعث ايجاد يكپارچگي عميق فرهنگ غذاي فرانسوي در فرهنگ غذاي ويتنامي شد.

كره جنوبي كاملا دست نخورده توسط مستعمره نشين هاي فرانسوي باقي ماند و بدين ترتيب غذاي فرانسوي يك غذاي خارجي در‌ كره قلمداد مي شد.

بر طبق گفته پروفسور مايكل جي. پتي، استاد دانشگاه بينگامتون و مولف كتاب «غذاهاي كره‌ اي: تاريخچه‌ اي مصور»، خوردني هاي تنور پز، تا همين اواخر بطور كامل در كره وجود نداشت.

او مي‌ گويد «بطور سنتي، مردمان كره نان نمي خوردند به شكلي كه ما در غرب مي‌ خورديم.

آنها نوعي نان بخار پز شده را مصرف مي‌ كردند كه گاهي با مخلوط آرد برنج و‌ آرد گندم درست مي‌ شد».

در همين راستا، جسي سو، از مديران پاريس باگت مي‌ گويد« در كره، غذاها معمولاً از برنج و‌ نودل و سوپ تشكيل مي‌ شد.

ما نان و كروسان را به وعده صبحانه اضافه كرديم و فرمت صبحانه مردم كره را تغيير داديم. ما به مردم كره كمك كرديم تا به راحتي خوردني‌ هاي فرانسوي تنور پز را در وعده‌ هاي غذايي خود جا دهند.

ما كروسان را به كره معرفي كرديم بطوريكه تبديل به غذاي اصلي مردم شد.

در دهه هاي هفتاد و هشتاد، تنها عده كمي در مورد خوردني‌ هاي فرانسوي تنور پز، مي‌ دانستند، آن هم از طريق چند نانوايي كوچك كه كار پخت و پز را درون كشور انجام مي دادند.»

اين روزها، پاريس باگت در تمام كره فراگير شده است، شبيه مك دونالد در ايالات متحده.

پاريس باگت براي كره‌ اي ها، بخصوص براي آنهايي كه در دهه هفتاد متولد شده بودند، يك برند بسيار خاطره انگيز است.

آن ها با اين برند رشد كرده بودند، همه پاريس باگت را ميشناسند.

به همين دليل وقتي اين برند پاي خودش را در سال ۲۰۰۵ در ايالات متحده باز كرد اولين شعبه خود را در لوس آنجلس افتتاح كرد، جايي كه جامعه‌ بزرگي از مهاجران كره اي را در خود جا داده بود.

پاريس باگت، در فروشگاه هاي سراسر جهان در خارج از فرانسه خود را «نانوايي سنتي فرانسوي» مي‌ نامد.

كه لوگو آن با برج ايفل همراه شده است و كاركنان آن تي شرت هاي راه راه برتون و كلاه كج مي‌ پوشند.

هرچند بيشتر نان در كره جنوبي آماده مي‌ شود، منجمد شده و به سراسر جهان فرستاده مي‌ شود.

در اولين فروشگاه پاريس در منطقه يك مركزي نزديك رود سن، نانوايي بزرگ پاريس باگت، با سايبان هاي قهوه اي شكلاتي خود، سر آشپز هاي محلي را استخدام كرد و مدعي استفاده از مواد اوليه و روش هاي سنتي اصيل فرانسوي، شد.

اين نانوايي كه دويست متر مربع مساحت دارد، در پياده‌ روي موزه لوور، و در حد فاصل ساختمان شهرداري پاريس، پُل پون نوف و كليساي نوتردام قرار دارد.

هور‌ يونگ اين، در مصاحبه با روزنامه هرالد كره جنوبي در خصوص دليل بازگشايي اين شعبه خاطرنشان شد «ما فرانسه را خانه معنوي محصولات نانوايي خود مي دانيم.

افتتاح فروشگاه ما در پاريس تعهد ما را براي بهبود مستمر و كامل كردن كيفيت نان و شيريني‌ هاي سبك اروپايي نشان مي‌ دهد.»

چيزهاي كمي براي فرانسوي ها مقدس تر و نمادين تر از نان به طور كلي و باگت به طور خاص است.

مثل شراب، پنير، سير، حلزون و كلاه كج، به يكي از نمادهاي ملت، مردم، سنت و سرزمين آن تبديل شده است.

اين نان هاي بلند و نازك ( باگت به معني چوب دستي نيز مي‌ باشد) از ليست كوتاه و بخصوصي از مواد اوليه درست مي‌ شود كه طي حكم ۹۳-۱۰۷۴ در تاريخ ۱۳ سپتامبر ۱۹۰۳ تعيين شد. فرانسوي ها سالانه حدود 10 ميليارد باگت مصرف مي كنند.

نان باگت سنتي را فقط مي توان با آرد گندم، آب، مخمر يا عامل افزايش دهنده و نمك درست كرد.

نبايد حاوي تخم مرغ، فرآورده هاي شير، روغن يا مواد نگهدارنده باشد.  زير بند هايي وجود دارد كه انحرافات محدودي از قوانين را مجاز مي‌ سازد، كه بيشتر به نوع آرد مورد استفاده مربوط مي‌ شود.

عرض آن حدود 5 تا 6 سانتي متر، ارتفاع آن 3 تا 4 سانتي متر و طول آن حدود 65 سانتي متر است.

وزن متوسط ​​250 گرم است.

افسانه ها حاكي از آن است كه نانوايان ناپلئون بناپارت آنها را مانند چوب ساخته بودند تا بتوانند توسط سربازان امپراتوري در جيب در شلوار يونيفرم خود حمل شوند.

اگرچه مورخان مدرن در مورد آنچه آنها به عنوان يك افسانه شهري رد مي كنند ترديد دارند.

علاوه بر مقررات مربوط به آنچه در نان باگت وجود دارد، فقط كساني كه خمير را درست مي كنند و نان را در محل مي پزند مجازند خود را "بولانژر" بنامند.


دومينيك آنراك، مدير اتاق حرفه اي نانوايان و قنادي ها، مي‌ گويد «هر كسي مي تواند يك نان باگت سنتي درست كند و شركت ها در اينجا، آنجا و در همه جاي دنيا نانوايي باز مي كنند.

سوالي كه ما را نگران مي كند اين نيست كه آيا مي توان آن را انجام داد، بلكه اين است كه آيا آنچه توليد مي شود يك باگت خوب است يا خير.

دو سال طول مي كشد تا تمرين كنيد تا يك بولانژر شويد، اما حتي در اين صورت هم به اين معني نيست كه شما خوب هستيد كه اين مسئله خود حداقل ۱۰ سال طول مي كشد.»

او اضافه مي‌ كند «من نگران مردمي نيستم كه نان باگت سنتي درست مي كنند، تا زماني كه اين نان باگت قديمي ساخته نشده باشد، البته تا زماني كه از استاندارد درست و كيفيت خوبي برخوردار باشد.

نگراني من همينه  ما بايد از محصول خود محافظت كنيم».

در همين راستا، پاريس باگت ماموريت خود را اينگونه تعريف مي‌ كند «آوردن اجناس پخته و دم كرده ماهرانه به مهمانان خود از طريق تجربه گرم و دلپذير كافه نانوايي كه شادي را براي همه به ارمغان مي آورد.» هور يونگ اين، موسس پاريس باگت در مورد روياي خود مي‌ گويد «ما ميخواهيم دوباره كافه نانوايي محله به عنوان قلب جامعه در سراسر جهان ايجاد و شناخته شود. رفتار با شما به عنوان همسايه به معناي رفتار با شما به بهترين شكل است.

به همين دليل است كه ما قلب خود را روي هر كاري كه انجام مي دهيم مي ريزيم.

به همين دليل است كه شيريني‌ ها براي ما فقط يك محصول نيستند، بلكه اشتياق ما هستند.

و چرا نانوايان، كيكر ها و باريستا هاي ما هر روز بيشتر براي تكميل هنر خود پيش مي‌ روند و نان‌ هاي تازه‌ پخته، قهوه‌ هاي خوشمزه و كيك‌ هايي را سرو مي‌ كنند كه بيش از آن‌ كه ارزش پايه‌ هايشان را داشته باشند.

ما همه اين كارها را انجام مي دهيم تا لبخندي به لبان شما بياوريم، زيرا معتقديم دنيا به لحظات شادي بيشتري نياز دارد.

و هيچ مكاني بهتر از مكاني براي يافتن آن وجود ندارد كه شبيه خانه باشد.

جايي كه مي‌ توانيد گفتگوي خوب را با يك لقمه بهتر به اشتراك بگذاريد، و جايي كه جامعه گرد هم مي‌ آيد و زندگي براي آن غني‌ تر است. به كافه نانوايي محله خود خوش آمديد. خيلي خوشحاليم كه اينجا هستيد»

مدير بخش توسعه شاخه ايالات متحده « Larry Sidoti » مي‌ گويد «اكثر افرادي كه با اين برند آشنايي ندارند فكر مي كنند كه يك برند فرانسوي است نه يك برند كره اي، ما بحثي در اين مورد نداريم.»

در حالي كه هيچ زنجيره ملي بر نانوايي ها تسلط ندارد، همانطور كه مفاهيمي مانند استارباكس بر قهوه چيره شده است.

و زنجيره هاي بي پايان فست فود به تجارت همبرگر و سيب زميني سرخ كرده چسبيده اند، سيدوتي مي گويد كه زمان پيروزي پاريس باگت بر آمريكايي ها فرا رسيده است.

او مي‌ گويد «ايالات متحده يكي از مهم ترين بازارهاي جهان است.

شما بايد در لس آنجلس برنده شويد و بايد در نيويورك برنده شويد...

اگر نتوانيد در آن بازارها برنده شويد، مسير طولاني خواهد بود.»

سيدوتي مي گويد كه كروسانت سيب زميني شيرين مورد علاقه مشتريان است كه در نانوايي هاي معمولي آمريكايي يا فرانسوي پيدا نمي كنيد.

محصول ما كمي كمتر از شيريني معمولي پخته شده آمريكايي شيرين است.

نسبت به محصولات شيرين و دسر مانندي كه اكنون در ايالات متحده تهيه مي كنيد كمي پفكي‌ تر و بسيار سبك تر است.»

او ادامه داد «پاريس باگت از همان ابتدا تحت تاثير و الهام گرفته شده از فرانسه بود. همانطور كه ما تكامل يافتيم، ما به اين موضوع ادامه داديم و به مفهوم نانوايي فرانسوي و عاشقانه هاي مرتبط با آن به عنوان الهام بخش نگاه كرديم.»

وقتي اولين شعبه در لوس آنجلس و آن هم در محله كره‌اي نشين آن، تاسيس شد، حدود ۹۰ درصد مشتري ها از كره‌ اي هاي مهاجر بودند.

با اين حال، با شروع گسترش شركت در سراسر ايالات متحده، اتكاي آن به پايگاه مشتريان كره اي شروع به تغيير كرده است.

در منهتن، سيدوتي مي‌ گويد پايگاه مشتريان شامل «يك ديگ ذوب كامل» است.

او مي‌ گويد «اين يك خط و مفهوم محصول پذيرفته شده جهاني خواهد بود.

براي متقاعد كردن مردم و برنده شدن در اين بحث، بايد به عنوان يك نام تجاري در حال تكامل باشد».

شما عزيزان مي توانيد از طريق شماره تماس هاي زير جهت مشاوره رايگان با كارشناسان مجرب مجموعه ما تماس حاصل فرماييد.

09303342482
021-88590744
021-88590891
بيشتر با طرح و ساخت پرسا آشنا شويد...


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/5/13 ساعت: ۱۳ توسط:parsapar :